Перший варіант. «Якщо помилилися Ми...»
Ми з величезною повагою ставимось до Вас і Ваших улюбленців, тому Ми постійно працюємо над вдосконаленням Нашої роботи! Ми прагненмо, щоб Ваше спілкування з нами було комфортним і Ваші замовлення виконувались вчасно та без помилок! Ми завчасно просимо пробачення за будь-яку помилку з нашого боку!
У разі, якщо ми помилилися – привезли вам неякісний товар або товар із поганим терміном, не додали щось у замовлення або ж трапилась інша помилка – ми за власний рахунок виправимо це! (обміняємо товар або повернемо гроші) якнайшвидше. Повідомити про помилку можна написавши на пошту або зателефонувавши у контакт-центр.
Ми будемо вдячні Вам за всі відгуки, які допоможуть покращити сервіс!
Тому сміливо пишіть або телефонуйте, якщо Ми припустились помилки, а Ми зробимо все можливо для недопущення її в майбутньому!
Другий варіант. «Якщо товар просто не підійшов…»
Якщо товар не був у користуванні і не втратив товарний вигляд (збереглася оригінальна упаковка, немає пошкоджень і слідів користування), ви просто телефонуєте нам, ми забираємо невідповідний товар і повертаємо вам гроші.
Без комісій та прихованих платежів!